I made this widget at MyFlashFetish.com.

26 May 2011

kolej matrikulasi paling popular!!!!!!!!!!!!!!!

semua berdiri tegak.....

tangan disisi...

jangan bersembang....

wan honeys nak nyanyi ni...

LAGU NEGERI PULAU PINANG

selamat tuhan kurniakan
selamat pulau pinang
negeriku yang mulia
ku taat dan setia
aman dan bahagia
majulah...
jayalah..
negeriku yang ku cinta...
bersatu dan bersama
untuk negeri kita....

tapi...
aku tetap anak jati kedah..
pulun kedah pulun!!!!!!

LAGU KMPP

mari bersama
kita berusaha
penuhi cita
hasrat negara
tekun berusaha
sepanjang masa
hadapi cabaran sentiasa
KMPP tetap gemilang..
KMPP cemerlang...
kualiti mesra dan progresif
itu jadi amalan..
pelajar bestari
pendidik dikagumi
insan berhemah tinggi
junjung budi wawasan pertiwi

yey!!!!clap3..........



pengumuman..

cik wan honeys dah jadi pelajar kolej matrikulasi pulau pinang.

aku daftar time ari isnin.....

sedih gak jauh dari family..

tapi aku dah dapat kwan2 yang baek...

meh kite tgok gambar kwan2 baru kami...





4 comments:

*tenyeh sini kalo nk tawu :) said...

Amboii , laki pon ada

hanes esmael said...

hehe..mesra alam

Anonymous said...

weh..dan lg duk tulis blog..ak kt sini dh la x dk wireless...mymph..huhu..gud luck//:)

hanes esmael said...

aku seronok dapat kawan baru...tapi aku tetap sayang kwan2 lama



Daisypath Happy Birthday tickers