I made this widget at MyFlashFetish.com.

19 June 2011

bertanding untuk jawatankuasa perwakilan pelajar kolej matrikulasi pulau pinang

penat gila menampal poster diri sendiri....

tapi semalam dah cabut balik...

aku dah wat keja gila lagi...

aku menjadi calon jpp kat kmpp wakil student kmpp...

esok tau r kputusan....neves kowt...

actually,petang smalam lagi dah bleh tau keputusan pilihan raya...

tapi aku terlalu penat,dan tertido pas solat asar...

x turun dewan al-farabi pun...

doakan aku menang tau...

tapi klau x menang,bleh dijadikan pengalaman...

aku rasa aku berani menampilkan diri aku sendiri...

satu platfom yg baik tuk aku bina keyakinan diri...

tq for sape2 yg vote...

dan tuk sape2 yg kutuk aku pun aku ucap tq bab bg aku kedaran yg menjadi pemimpin bukan satu tugas mudah...ada yg suka,dan ada yg x...thanks pada rooom mate aku tg slalu beri doronga dan pada kawan2 satu praktikum aku dhp2...aku sayang korang semua...

tq gak pada mak ayah aku yg x panah berhenti mendoakn kejayaan hanis...mmmmmmmmmmmmmmuuaaaaaaaaaaahhhhhhhh


Daisypath Happy Birthday tickers