I made this widget at MyFlashFetish.com.

16 April 2011

cinta vs love

mudah je untuk kta jatuh cinta...

tapi bila dah bercinta,

macam2 yg akan kita rasa,

sedih,sunyi,kecewa,bahagia,cemburu..

smua perasaan ini akan bercampur menjadi satu rasa...

inilah cinta...

satu frasa yg mengandungi pelbagai makna...

kenapa kita mencintai..

dan mengapa kita ingin dicintai?

kita kalah pada cinta,selalu....

cinta tidak buta...

tetapi orang yg bercinta itu sendiri sengaja membutakan mata mereka..

bukan mata fizikal...tetapi mata hati mereka...

seperti aku sendiri yg kalah pada cinta manusia...

aku mencuba untuk menghentikan perasaan cinta itu..

tapi semakin aku cuba untuk melupakan..

cinta itu makin utuh dan teguh untuk dia...

aku kadang2 takut...

jikalau cinta aku pada insan melebihi cinta aku pada ALLAH dan kekasihNya MUHAMMAD..

No comments:



Daisypath Happy Birthday tickers